Kopie%2520van%2520Kopie%2520van%2520Love%2520For%2520All%2520Concert%2520Facebook%2520Event%2520Cove

MAMA YOGA

ZWANGERSCHPASYOGA ZONDER PUFFEN

 

MAMA YOGA

Zwangerschapsyoga. Zelfverzekerd, fit en vol vertrouwen tijdens je zwangerschap.

10 juni 2022 start er weer een nieuwe cursus zwangerschapsyoga bij Moon Yoga club in Bergen. Wil je op de hoogte blijven wanneer de volgende cursus start? Meld je dan aan via de website van Moon Yoga Club. Voor meer info stuur een email naar: info@moonyogaclub.nl.

No-nonsens zwangerschapsyoga om zelfverzekerd, fit en vol vertrouwen de geboorte van je kindje tegemoet te gaan. Tijdens je zwangerschap verandert er veel in je lichaam. Naast de zichtbare verandering, verandert er hormonaal ook veel van binnen. Je lichaam bereidt zich voor op het moederschap. Met deze cursus help ik je om fit te blijven en om te gaan met je veranderende lichaam.  

Samen met een vaste, intieme groep doe je mee aan de cursus. Ervaringen en tips uitwisselen is een van de fijnste dingen tijdens de cursus. Daarom is daar ook voldoende ruimte voor. Keer op keer blijkt het magisch te zijn om een groep vrouwen samen te brengen die in zo’n bijzondere levensfase zitten. De groep is klein waardoor er oprechte aandacht is voor iedereen.

Toen ik in 2018 zwanger was heb ik mij helemaal ondergedompeld in alle informatie die er voorhanden was. Ik wilde alles lezen en weten. Voor mij was yoga tijdens de zwangerschap vanzelfsprekend omdat ik toen ook yoga les gaf. Na de geboorte van mijn zoontje Boris heb ik de docentenopleiding zwangerschapsyoga afgerond. En inmiddels kan ik zeggen dat ik veel kennis heb en die deel ik graag met jou. Daarnaast leer ik ook graag van jou, want ik leer nog elke keer van de vrouwen die ik heb mogen begeleiden. Ik geloof dat ik mezelf een gepassioneerde expert kan noemen op het gebied van yoga, zwangerschap en keizersnede.

De thema’s die aan bod komen

  • Kennismaken en de basis van zwangerschapsyoga.

  • Het bekken | Waarom hebben veel vrouwen last in dit gebied en wat kun je doen om dit te verminderen of te voorkomen.

  • Ademhaling | Geen puffen maar een gecontroleerde ademhaling ter ontspanning en ondersteuning.

  • Sterk en fit tijdens de zwangerschap en geboorte van je kindje.

  • Ontspannen bij een drukke baan of gezinsleven. | Meditatie en yoga Nidra. Als bonusmateriaal een yoga Nidra geluidsopname voor zwangere voor een diepe ontspanning, ook na de cursus.

Iedere les

  • Ruimte voor vragen | Wat zijn de kwaaltjes of anderen dingen waar je tegen aan loopt?

  • Thema bespreken

  • Bewegen | Rustig opbouw met strekken van spieren en ondersteunende oefeningen, gevolgd door een pittige flow van houdingen om je lijf te versterken.

  • Ontspanningsoefening | Meditatie, yoga Nidra en tips voor fijne slaaphoudingen.